Veelgestelde vragen

Home/Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen 2019-02-05T09:59:59+00:00

Ja dat kan, wel is het zo dat wanneer je gedurende het jaar overstapt de reeds verloonde perioden moeten worden nagebouwd, nabouwen telt gewoon als verloonde periode.

Wanneer je onder een verplichte CAO valt met je bedrijf verwachten we van je dat je over voldoende kennis beschikt van die CAO. Onlinesalariskantoor kan je wel helpen met het instellen maar correct toepassen van de CAO valt buiten deze formule. Wijzigingen conform CAO dien je dus zelf aan ons door te geven.

Ben je aangesloten bij een pensioenfonds dan dient dat pensioenfonds de wijzigingen door te krijgen.  Voor sommige pensioenfondsen kunnen we de gegevens geautomatiseerd aanleveren vanuit ons systeem, als deze koppeling niet bestaat dan dien je zelf de mutaties aan het pensioenfonds door te geven.

Ja dat is geen probleem, neem gerust vrijblijvend contact op over de mogelijkheden. Ons salarissysteem is speciaal ontwikkeld om over te schakelen van zelf doen naar uitbesteden en weer terug.

We houden van duidelijkheid en hebben daarom speciaal voor jou een overzicht samengesteld zodat je precies weet wat je kunt verwachten van onze dienstverlening, kijk daarvoor op  wat is er inbegrepen en wat niet?

Nee, de cursus hoef je dan niet meer te volgen. We zullen wel een eenmalig bedrag rekenen voor de inrichting en de opstart.  Deze kosten zijn afhankelijk van de inrichting, stel dat je een tweede bedrijf start wat qua salarisadministratie exact gelijk kan worden ingericht zoals het eerste dan kunnen we dat snel inrichten en zijn de kosten beperkt.

Ervaren salarisadministrateurs van Onlinesalariskantoor staan voor je klaar. Veel vragen zijn door ons eenvoudig te beantwoorden en vallen als service binnen het standaard tarief. In voorkomende gevallen zullen ook wij dieper moeten graven, in zo’n geval zullen we vooraf aangeven wat de te verwachten kosten hiervoor zullen zijn.

Het systeem voorziet daarin door een functionaliteit “wachtwoord vergeten”.

Ja dat kan, en hier zijn geen kosten aan verbonden.  Ook biedt het systeem daarvoor een handige app voor Android en iOS.  Neem contact op met de servicedesk zodat we dat voor jouw bedrijf kunnen inrichten.

Ja, je kunt de certificaten uploaden bij de werknemer. Wanneer je een vervaldatum aan het document meegeeft, krijg je automatisch een signaal. Je kunt zelf aangeven hoeveel dagen voor die vervaldatum je een signaal wenst te ontvangen.

Staat je vraag er niet bij?

Geen probleem! Klik op de onderstaande knop om je vraag direct te stellen.

Stel je vraag
Contact T 040 842 1635 Heb je al gekeken naar de
Verzenden